2011-04-11 | 12:20:52

5 saker ni inte visste om mig!

* Jag bor på samma gata som Kissie, 5 nummer ifrån faktiskt. Därför brukar jag se henne ganska ofta ;) Cool jag är! haha

* Jag äter inte smör. Inte på mackor eller nåt, och det har inte jag gjort sen jag va liten så det är inget för att va nyttig eller nåt. Jag tycker hyelt enkelt att det är godare utan smör.

*Jag fixar mig alltid i samma ordning varje morgon. Först duscha, sen äta frukost, borsta tänderna, klä på mig, fixa håret platta osv, och sen sminka mig.

* Älskar program som criminal minds och CSI. Big love!

* Mitt favoritgodis är lakris och sura, gele och skumgrejer går feetbort!

Lite onödiga fakta bara ;) Jag är sjuk så jag har tråkigt.. som ni kanske märker..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: