2011-04-09 | 12:17:46

Fredag

Igår va jag med hanna, vi hade väärsta tjockiskvällen. Istället för att dra ut så köpte vi godis och hyrde film. Allt för min syster hette den eller my sisters keeper på engelska. så sjuuukt sorglig. Jag satt och storgrät hela filmen! Den handlar iallfall om en tjej, hennes syster har cancer. Och ändå sen hon var liten så har hon fått ge en massa olika organ och kroppsdelar så att hennes syster ska överleva. Men sen vill hon själv bestämma över sin kropp så hon stämmer sina föräldrar.. Aa och sen får man se vad som hänt i deras liv. Och hennes syster är så söt, jag tyckte så synd om henne. Asså jag lovar er, den här filmen är verkligen sevärd!

Aja, okej nog om det. Idag ska jag färga håret och sen ska jag träffa micha, carro och kanske laith. Nu ska jag fixa mig lite, vi hörs sen. Pusspuss

1 Kommentarer
EMILIA:

sweet blogg :) Filmen är suverän!

2011-04-12 | 14:50:21
URL: http://emilyya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: