2011-06-17 | 22:02:31

KONFAAAAALÄGER!

Asså gud förlåt för min lilla bloggpaus, tappade skitmånga läsare men jag har vart på konfaläger och haft det sjukt roligt med underbara personer. Så på söndag ska jag kofirmeras... I början ville jag bara konfirmeras  för att åka på läger och få presenter men det här lägret har faktiskt fått mig att tänka efter. Så jag är verkligen jätteglad över att jag åkte dit! Haha, i början var jag sjukt negativ och ba jag vill hem det här suger lalalla. Det gjorde att jag förlora en halv vecka på att va tråkig och sur? OM jag ångrar det nu... Men,men nu ska jag kolla på klassträffen och sen sova. Vi dygna igår så jag har inte sovit någonting på över 40 timmar. De ni... Haha nej men ni fattar väl att jag är ganska död? ;) Puss



Vi hade kanottävling mellan dom olika församlingarna, vi kom tvåa. Jag och Sara var bäst av alla, vi körde om alla så att vi ledde men så sabba några andra.. hahah ;)
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: