2011-06-03 | 16:54:21

Shopping

Va på stan med mami och då blir det ju alltid lite grejs ;) Vet ni, jag gick med shorts för första gången för iår. Jag hatar mina ben och hatar att visa dom.. Dessutom hade jag inget smink utom mascara, fett bra. Känner mig så nöjd :D Här är lite bilder på det jag köpte.





Skitsött linne och aaassnygga jeans. Har ett par likadana i en annan färg, men dom sitter så jäkla bra!



Magtröja, love it!





Skitsnygg klänning. To die for. Tänkte ha den på konfirmationen och skolavslutningen. Kolla in ryggen också ;)


Sen köpte jag en sån här också, min andra hade tagit slut. Den luktar helt sjukt gott! Mmm...
1 Kommentarer
Hanna:

Snygga jeans!

Vart är klänningen ifrån? Den var iallafall skit snygg! :D

2011-06-03 | 22:16:32
URL: http://hannakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: