2011-05-15 | 15:35:13

HAHAH!



Jag, micha och carro



Jag och micha hahah



Jag och carro, assååå OMG



Det här är verkligen att bjuda på sig själv...



LOVE U ALL! Carro, micha jag och nea!



Jag och nea :)



Hey my name is clara and i'm sooo hot



Hehe tyckte den va lite cool ;)





Så leker vi lite söta.. Lyckas ganska bra också. Eller inte!











HAhahah, det är väl INGEN som missat min nya iphone app? Asså seriöst sitter typ och drogar den. Egopics hela tiden. Inte bra! Haha, även om alla inte är så snygga ;) Nej men det är sjukt kul!

Så nu avslutar vi inlägget med den finaste av alla blder på mig! Vad tycks, schmexi or whaat?



1 Kommentarer
Anonym:

du sa att du va fjortis förut.. jo men visst du är exakt lika mycket fjortis nu

2011-05-16 | 18:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: