2011-11-13 | 20:17:50

Spanien 2011



På flygplatsen, klockan 4 på morgonen så jag är bara liite trött! Sen hjälpte det inte att vårt plan var 2 timmar försenat eftersom en fågel hade flygit in i motorn. Och juste jag glömde nämna att dom då fick hyra in ett spanskt skitskabbigt plan som dessutom var tvungen att mellanlanda i madrid för att byta besättning. Så där rök vår första soldag! Låter det inte som om det var en underbar ditresa? Haha och ni ska få höra om hemresan sen, ojojoj!



Älskar dig bästavän!



Ooh vacker bild! Haha, nejmen vi försökte sola så gott vi kunde. Men vi blev rastlösa efter 10 minuter och gick och satte oss och åt istället. All inclusive är faaarligt. Jag har aldrig ätit så mycket onyttigt i hela mitt liv. Pizza, pomfritt, pasta och köttfärsås eller kyckling VARJE dag. plus lite kakor, glass, läsk, toast, tårtor VARJE dag. Inte bra asså...







innan utgång



La playa



Tummen upp!



Satt och chilla på balkongen och åt lite melon. ser ganska härligt ut va?



Våra varma choklader med vispgrädde. omg älsk!



Vid poooolen





Vi va på fiskspa. Asså ni fattar inte vilken äcklig känsla det va när man skulle stoppa ner fötterna. Det kittlades ganska mycket, men efter typ 15 min så vande man sig lite och då blev det ganska skönt. Asså alla borde prova på det här!



Haha jag är glad för att vi skulle till aqualand! ;)



Haha va fula! Men utanför aqualand :D



Dom här rutshkanorna va helt klart roligast! Dom va sjukt branta så det gick skiitsnabbt.



Världens sötaste lilla hund, margarita! ignrera mina drogade ögon...



Sista kvällen. Trodde vi... Vi gick upp vid 8 och packade det sista och väntade på bussen som skulle ta oss till flygplatsen. Då när bussen kommer säger hon att det har blivit lite försenade så dom ska ta oss till ett annat hotell så länge för lunch OCH middag så ska vi få mer information vid 21.30. Hahaha liksom wtf? Men vi åker iaf dit, plus resten av alla från vårt plan. Sen får vi ett eget rum, så då fattar man ju att man ska sova där. sen säger dom att dom lyckats hyra in ett spanskt plan IGEN. Jippie! Eller inte.... så nästa morgon får vi åka hem i ett lika äckligt plan som på ditresan. Haha asså hur ofta händer det 2 gånger liksom?

Men men det va ändå en SJUKT kul resa!




1 Kommentarer
Anonym:

jag mår fan dåligt av att se på dig.. så jävla perfekt!!

2012-04-01 | 15:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: