2012-07-02 | 15:10:23

Lördag,söndag,måndag

Dålig bloggning.... Sorry! Men i lördags drog vi iallfall hem till Marcus några stycken. Klockan halv 2 fick vi ideen att ta ett nattdopp, haha! Så vi gick ner och badade... (fast inte jag, har lite ont i halsen så agera fotograf istället) sen åkte vi hem runt 2 och sov hos Carro. På söndagen gick vi och köpte mcdonalds, sen drog jag hem. Låg hemma och sega hela dagen innan jag till slut pallrade mig iväg till 7-eleven och köpte godis. Idag hat jag vart på stan med mamma, köpte en ursöt bikini och en tröja från gant. Gud vad många bikinisar jag köper! Nu får det nog räcka! Aja kan ta bilder sen, för nu ska jag iväg och bada och sola med michi. Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: