2012-06-29 | 12:53:04

Svar på kommentarer!

vilka länder har du varit i? Ska åka utomlands i sommar men vet inte vart, skulle vart jättegulligt med några tips! Kram!

Jag har varit i egypten, turkiet 2 ggr, spanien 4ggr, Frankrike, italien 2 ggr, USA (new york och californien), Grekland, England. Tror det var det faktiskt.... Hmm, jag tycker att Barcelona vart jättemysigt. Ska faktiskt dit i sommar igen, där finns både bra shopping och strand så man kan sola och bada!

Vad mysigt, bara en liten fråga... du är 96:a va, vilket gymnasium ska du börja i?

Ja det är jag. Jag ska börja i Östra real, ekonomi/juridik.

Vart ligger shestore, måste ha den där t-shirten! letat efter en sån sååå länge!!

I PK-huset, det ligger bredvid NK.

faan va snygg jacka vart är den ifrån???

Den är tyvärr från USA, forever 21.

 

Allt va jättesnyggt!! Snälla kan du skriva vart shortsen och den orange rosa tröjan är ifrån? Skulle bli så glad! Jättefin blogg puss

Tack sötnos! Tröjan är från MQ och shortsen från Gina!

image description
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: