2012-03-31 | 17:48:20

Hemma

Så skönt att komma hem! Va ute igår, vi va å nån fest. Helt okeej kväll! Sen kom vi hem runt 2 och kolla lite på desperate housewives innan vi somna. Hade glömt bort hur bra det va! Sen var vi lite på stan idag, men hittade som vanligt ingenting. Hatar det, såå tråkigt. Sen åt vi på jensens bofhouse, och köpte en chailatte på vägen hem. Haha när man inte hittar några kläder köper man mat istället! Blir alltid så för mig... Kom hem för ett tag sen och sitter och kollar på big brother nu. Äälskar det! Och vi har fått biljetter till big brother live så vi ska dit några söndagar, ska bli skitkul! Det var väl min dag, får se om jag orkar dra ut ikväll.. känner mig sådär. Vill inte bli sjuk igen och det har ju blivit så jävla kallt! Snö och alllt.. Precis när man trodde att det va vår.



en bild från kvällen på mig och miicha!

2 Kommentarer
josfine:

Du är jättesöt. Kul att du börjat blogga igen, har alltid läst din blogg!!

2012-03-31 | 18:04:03
URL: http://joossiii.blogg.se/
Jessica:

Hej, vill du tjäna pengar på din blogg? Gå isåfall in på min blogg; www.jjessicalindberg.blogg.se för att se hur du gör.

Jag var lite skeptisk mot det dära i början men nu efter lite mindre än en vecka så har jag tjänat ca 1500 kronor, och jag har knappt nå läsare. Helt otroligt! :)

fråga gärna om någonting är oklart så försöker jag att förklara :)

2012-04-01 | 15:32:08
URL: http://jjessicalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: