2011-07-11 | 19:03:27

MICHAELA NILSSON!

Jag älskar dig så otroligt mycket! Du betyder sjukt mycket för mig! Med dig kan jag vara mig själv, prata om allt, vi känner varann så bra! Jag har verkligen tur som har en så fin bästavän... och alla våra minnen. OMG! Skåne, när vi lekte tanter, åkte rollerblades rakt in i skyltfönstret, barnvagnarna, sälen, när vi bara går hem och lägger oss och sover, tar våra jäkla profilbilder som ändå aldrig blir bra, våra wb fjortistider.. BARCELONA (som vi ska snart till igen) osv.... Vi har dom bästa minnena! Nu åker jag till USA och du till Grekland. Vi kommer inte ses på en månad!! Vet inte hur jag ska klara mig utan dig, men jag älskar dig! Kom ihåg de... ♥



I sälen i våra pälsbollsmössor ;)




HAHAHAHAH BÄSTA BILDEN!









HAHAHHAHAHAHHhAHHAHHAHAHAHHAH



1 Kommentarer
Matilda:

Vinnaren till veckans blogg finns nu uppe, kolla om det vart du! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för förseningen. Ge gärna ett förslag om du vill att jag ska starta en ny tävling!

Kram!

2011-07-13 | 03:28:54
URL: http://matildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: