2011-06-03 | 17:15:43

Hiss/ diss



Sommaren, (man måste ju..) visst det är liite varmt ibland. Men när man kommer ihåg hur mycket man klagade i vintras så känns det inte lika jobbigt. Det är så skönt! Sen mitt sommarlov kommer ju inte bli helt fel det heller. Först konfaläger, sen midsommar på ljusterö, skåne med micha, och sen USA I 3 VECKOR! Jag längtar så jag dör. Gud vad jag ska shoppa...

Desperate housewives. Det är den bästa serien som någonsin funnits, kollar varje tisdag så klart! Jag tror jag har följt den sen tredje säsongen eller något sånt. Men nu är det säsongsavslutning på tisdag buhuh :( Hur ska jag klara mig hela sommaren!?


Cafe cooler på 7eleven. Så sjukt goda! Både i vanilj och cappuccinosmak. Jag hatar kaffe annars, men den smakar inte alls kaffe..lite mer choklad typ. Skulle inte sitta fel med en just nu faktiskt...



Köpte en idag faktiskt... hehehe



Otrevliga människor.. Seriöst jag fattar inte grejen? Är man på dåligt humör så ska man va otrevlig mot allt och alla? Jag och min kompis va inne på H&M och så frågade jag snällt "Ursäkta står ni i kö?" och så svarade dom " Öhh, jaa ser du inte det eller?" Men världens bitchigaste röst och gav värsta sneblicken. Jag hade sån här lust att typ slå till henne. Snälla VARFÖR måste man vara otrevlig när man kan vara trevlig? Dom här människorna har inte precis gjort något mot dig. Det är bara så sjukt onödigt! Är nån glad och trevlig så smittar det av sig, ävev dom man inte känner! Blir så sjukt irreterad påd et här alltså..
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: