2011-06-19 | 21:07:42

Idag konfirmerade jag mig!

Kanske kommer bilder från pappas kamera sen om jag orkar ladda upp. Det va skitnervöst för jag skulle berätta min trosbekännelse inför 400 pers. Innan jag skulle gå upp trodde jag seriöst jag skulle dö, jag hade så otroligt ont i magen och skakade så nervös jag var. Men nu är det över och jag är så stolt över mig själv!

Efter hade vi mottagning härpch lite släkt och sånt kom. Jag fick 3000 kr, ett thomas sabo-armband plus en berlock till, ett till armband, en ring, 2 halsband, en bok och sen ska jag få av mamma och pappa. Jag ska antingen få en kamera eller en onepiece. Vad tycker ni?





1 Kommentarer
A N G E L I J N A:

kamran var super söt:)

2011-06-22 | 02:21:21
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: