2011-05-18 | 18:07:10

IQ NOLL

Åh idag har vart väärsta otursdagen. VAknade på morgonen och hade väärsta fuldagen. Kom dessutom en kvart försent till matenn. sen va det NO-prov som rent ut sagt gick skit för mig. Vill inte ens tänka på det men hoppas iaf på et g... Sen när vi skulle åka hem på tunnelbanan så tvärstannar den så jag ramlar rakt på en tjej och hennes resveska som står där så att den välter. Och på ligger hennes iphone! Jag lovar jag trodde verkligen att den skulle gå sönder och jag ba faaaaaan men den höll! Sjukt pinsamt var det iallfall och alla kolla och skratta.... Sen kom jag hem gjorde bildläxan lite snabbt (duktig chey) och väntade på att mamma skulle komma hem med min favoritmat från kinarestaurangen. Då får man höra att den är stängd så det blir tortellini idag istället. Yeeeiiiy. Och nu kom jag på att jag glömt att plugga spanska och jag har prov imorrn! JÄVLA SKITDAG GÅ OCH DÖ! Och om vi ändå ska dö på lördag så kan man väl få det lite bra dom sista dagarna? eller, haaallå gud? Skulle va jävligt bra om du kunde svara på det. Puss på nosen



Bjuder på en OTROLIGT snygg bild på mig från idag också..

1 Kommentarer
m3lind4:

Hihihihi sååå söt :)

2011-05-29 | 12:13:09
URL: http://m3lind4.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: