2011-09-21 | 22:36:23

deppmode

haha asså min blogg. värsta suriiisbloggen ... men det är fett skönt och bara skriva av sig nånstans?

Jag är så sjukt jävla trött på hela mitt liv. Vill börja om helt nytt. Asså skolan går skit, har liksom get upp. skiter i o plugga osv.. orkar inte längre. Jag känner mig alltid så fucking ful, och jag vet att jag är det också. Därför är et så sjukt jobbigt att höra alla sina perfekta kompisar  klaga om hur dom ser ut? Man ba hallå jag skulle döda för ditt utseende så snälla tyst? Liksom skulle ni hellre velat se ut som mig, nää tror inte det... När alla säger så får det bara mig att må ännu sämre. Jag visar det kanske inte så mycke utåt men mitt självförtroende ligger i botten. oc jag menar verkligen botten. Jag känner mig så ful, äcklig, misslyckad.....Jag vet inte vad jag ska göra. orkar inget, vill bara ligga hemma och sova hela dagarna... Komma bort från verkligheten. Saknar USA så grymt mycket just nu, Tänk att bara va där. Hålla han i handen.. gå där på stranden. OMG!!!!! :(

Juste har No-prov imorrn och har inte pluggat någonting... lyckad jag känner mig dåra. Allt går bara neråt för mig.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: