2012-04-25 | 20:42:47

Svar

Du verkar ha en väldigt fin kropp. Tränar du? Eller har du några tips på hur man kan få en fin kropp?

Innan har jag inte gjort någonting efter jag slutade med fotbollen för några år sen. Köpte friskiskort men använde det aldrig. Men nu den senaste veckan har jag börjat ta tag i träningen. Jag ha blivit mycket mer taggad och målmedveten! Men tro mig jag vet hur svårt det är att komma igång, tyvärr har jag inget riktigt bra tips. Försök att tänka positivt tänk på hur bra resultatet kommer bli, och tänk på den sköna känslan när man går hem från gymmet! Då kan du verkligen känna dig stolt!

Förut åt jag också sjukt mycket skräpmat och godis. Jag åt det varje dag! Men nu har jag trappat ner på det, ett bra tips är att ätaa mycket frukt. Gott och nyttigt! Istället för godis brukar jag köpa jordgubbar, och äpplen har jag alltid hemma ifall jag blir sugen på nåt. Byt ut det mjuka brödet mot knäckebröd, myyycket nyttigare! Att göra smoothiesar är också jättebra! Ta yougurt och hallon, skippa sockret. Gott och nyttigt!

Det här är också jättegott och enkelt. Ta bara vaniljyogurt fullkornsflingor och banan. Äter det varje dag till frukost, det är såå gott och ganska nyttigt. Så prova det, det är verkligen skitgott!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: