2011-08-12 | 17:28:49

Stan med Hanna

Var på stan idag med Hanna och fick hem lite saker. Vi fikade också och jag åt foccacia med mozzarella, pesto och parmaskinka. Sååå gott! Och jag skulle leka bloggare och ta kort på min fina mat, men vi fick vänta ganska länge så när maten kom så tänkte jag inte på det utan börja äta.. sen när jag har en halv macka kvar så kom jag på det. Lyckat!!

Asså är det bara jag som blir på så bra humör när jag handlat? Jag köpte ett skitgulligt linne idag och gick runt och var jätteglad hela dagen bara för att jag va så nöjd! Hahaha... Lägger upp bilder på det jag köpte lite senare ikäll. Puss!



Köpte en glass i kungsan också! älskar mjukglass :) Haha gud vad jag stör mig på det där strösslet på tummen!!

1 Kommentarer
milena malmros:

Den där glassen såg inte dum ut :P

2011-08-12 | 23:24:40
URL: http://milenamalmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: