2011-12-30 | 21:07:40

Föööörlåt

Asså jag har haft fullt upp, det är ju som sagt jullov. Men nu ska det bli bättring. Imorrn är det nyår, wiihoo. Har längtat i typ ett år känns det som. Först blir det middag hos carro med finaste tjejerna och sedan utgång! Ska visa er outfiten sen och mina nya älsklingar. haha alltså nya klackar som jag ska ha på nyår!

Men min blogg har blivit sjukt tråkigt.. jag har ju ingenting att ta kort med! Vet inte riktigt hur jag ska göra men får fixa det på nåt sätt, helt sjukt att jag har läsare kvar men jag lovar att bloggen kommer bli såå mycket roligare snart! Ny design skulle ju inte heller skada... men somsagt har inget att ta kort med!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: