2011-07-30 | 12:21:09

Hemma!

Det va seriöst den aboslut bästa resan i mitt liv!  Asså 2 veckor räckte inte! Dessutom lärde jag känna Mckenna, vi hade skitkul!!!! Hängde på stranden, shoppade lalalal. Åh hade så det så sjukt bra....

....Tills vi kom hem till Sverige och vi upptäckte att min resväska inte va med. Asså jag började seriöst nästan gråta. ALLT va där ALLT. Hela min garderob plus allt nytt jag köpt. Asså jag vet inte vad jags ska göra... Jag DÖR om jag inte får tillbaka den!!! Asså dör helt seriöst, får inte jag tillbaks den har jag inga jeans, iga shorts, inga bhar inag trosor, inga linnen inga fina tröjor inga skor!!!!!!!!!! vet inte vad jag ska öra, får fan damp på dehär!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: