2012-04-01 | 15:59:36

Måste bara ta upp det här!

Ni kanske har sett dne här tjejens video innan annars kan ni kolla här. Det som gör mig så sjukt förvånad, äcklad är alla kommentarer både på youtube och hennes blogg. "Hon förtjänar att dö" "gör en sista videoblogg där du tar livet av dig" osv... Förlåt man vad i helvete är det för fel på människor? Hur kan man önska nån att dö? Fattar ni vad innebörden av det är eller? Hon är fan typ 17 år och man ska ine dö när man är 17, och framförallt inte välja det själv. Jag vet att hon gjort provocerande videos, men bara för att hon sagt att hon hatar fula människor är hon inte värd att dö? Jag har bara så otroligt svårt att förstå hur man kan önska en annan människa livet...

Min vän tog självmord för några veckor sen. Han finns inte här mer, kommer ALDRIG komma tillbaks. Han kommer aldrig få uppleva något mer. När nån är död kan man inte ta tillbaks något, eller göra något annorlunda. Då är det försent. Så snälla tänk på vad ni skriver! För er kanske det bara är en obetydlig kommentar men för någon annan kan den kommentaren vara avgörande. Ni vet inte hur mycket jag tänker på han, hur jag kunde missa att han var SÅ ledsen. Förstår ni hur mycket man skyller på sig själv? Det kanske inte är mitt fel, men man tänker på alla sätt man kunde hjälpt honom. Så fort jag hör nånting roligt och skrattar så tänker jag bara fyfan vad jag och laith hade skrattat åt det här! Natti kanske är jättesöt när man väl lär känna henne? Och tänk på alla som står henne nära.. skriv inget onödigt. om det här skulle vara seriöst finns det bara er själva att skylla.
3 Kommentarer
Michelle:

Så bra skrivet! Det är så enkelt att tycka saker bakom en dataskärm, men man måste tänka på att andra personer verkligen tar åt sig!

2012-04-01 | 18:22:47
Anonym:

jävla uppmärksamhetsbarn är vad hon är, hon mobbar andra men tål inte nån skit själv. om man är så svag kan man lika gärna dö

2012-04-09 | 23:56:00
Sara:

Ledsen för det om din kompis! kan inte förestlla mig hur svårt det måste ha varit... :(

2012-04-12 | 18:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: