2012-02-18 | 11:31:36

Plugg,plugg och mera plugg. Älska nian!

Det blir stan idag med en sötis. Sedan blir det plugg, jag orkar verkligen inte men har sjukt mycket nu innan sportlovet. Har en stor No-inläming (hela mitt biologibetyg), engelska powerpoint om andra världskriget, marknadsföringsarbete (hela hemkunskapsbetyget) plus att jag måste gå till massa olika butiker och fråga om försäkringar, kolla priser osv, matte ligger 20 sidor efter och det är prov nästa vecka,sen blir det väl att börja kolla igenom kemin har ju nationella snart.. och självklart i kemi som jag precis höjt mig i. Nu kommer jag sänka igen... Tur att jag iaf har gjort det stora SO provet om första och andra världskriget plus mellankrigstiden igår. Satt och skrev det i 2 timmar. Och så glömde jag spanskaprovet som är på torsdag. Jippi! Bad mamma köpa en Ben and Jerry till mig också så jag har nåt att äta medans jag pluggar annars skulle jag aldrig klara av att sitta hela kvällen. Förstår ni eller jag ska sitta inne en lördag och plugga istället för att gå ut? Men nu blir det ut på stan! Vill hitta nåt fint, gör jag det är jag glad hela dan! haha!

Men jaa som ni ser är mitt liv inte speciellt roligt nu... men på sportlovet då jäklar! Åker ju till Åre med min konfagrupp och guuud vad skönt det ska bli att komma bort från allt det här, och den här pressen. Går ju i nian och hela mitt betyg hänger på allt jag gör, det är så sjukt jobbigt! Vill bara att det ska vara över. Nu måste jag verkligen fixa mig, slänger upp dagens outfit sen. puss!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: