2012-06-18 | 18:10:54

Shopping

Varit på stan med micha idag. Hittade lite grejer, så jag är superglad! Detta blev det plus en klänning som jag glömde ta kort på. Men ska ha på mig den ikväll så kan slänga upp en bild då. Och iphoneskalet är också nytt, köpte det på H&M för 30 kr. bra va? Det satt en stjärna på med sånna där stenar, men tog bara av den. Väldigt enkelt, men färgen gör det snyggt.

Alla saker var riktiga färgklickar, på sommaren får man vara färglad. Jag älskarälskarälskar de mintgröna shortsen, så perefekt färg. Sjukt snyggt till någon vitt enkel topp/stickad tröja. Åå är typ kär i mina kläder... ehehe....

image description

image description

image description



1 Kommentarer
Angelica:

Allt va jättesnyggt!! Snälla kan du skriva vart shortsen och den orange rosa tröjan är ifrån? Skulle bli så glad! Jättefin blogg puss!

2012-06-19 | 13:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: