2012-03-29 | 22:09:27

Gymnasium

Vilket gymasie ska du börja i?

Vilka linjer har du valt?

Kan du säga dina 3 första skolor/inriktningar till gymasiet? Ingen aning om vart jag ska gå så kunde vara roligt att höra vad andra valt. Kram :)

Fått några frågor om gymasievalet så tänkte svara dom. Jag valde i första hand östra samsam, sedan ekonomi marknadsföring, efter det tog jag norra samsam och sist bromma samsam och bromma sam/media. tror även jag tog jensen norra och några andra skolor efter. Men det var iallfall mina val! Tror inte jag kommer in på östra, för jag har nog liite för låga poäng och det var rekordmånga i år som sökte dit.

Asså jag är väldigt trött på min skola, på nian på typ allt. På ett sätt ska det skitroligt att börja om på nytt. Men jag kommer nog ändå sakna vasa och alla mina gamla klasskompisar liksom. Dessutom så är det helt ärligt faktiskt lite scary att börja helt själv i en ny klass. Vet jag kommer ha några gamla kompisar i skolan, men de har inte valt samma inrikting. Nu får man en ny chans att visa vem man är och skaffa nytt umgänge, men tänk så passar man inte alls in? Vi får helt enkelt se hur det blir tillslut.. hoppas bara att det blir bra iallfall!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: